петък, 6 януари 2012 г.

ГОБЛЕН ГРАФИКА /Graphic Gobelin - Female silhouette with butterfly/ СЪС СХЕМАТА /with pattern/

Ето един интересен женски силует, който уших специално за подарък

Схемата на гоблена е леко променена от мен, с цел да има максимално най-малко цветове /в случая съм използвала само един цвят - черен/, като в самата схема основните цветове на силуета са два - черен и сив. Пеперудата, при която се използват няколко цвята, съм я сменила с пеперуда- аксесоар, която съм залепила на шапката на дамата.
Мисля, че стана интересен и необикновен гоблен графика, при който има и декорации, което му придава повече раздвиженост и елегантност. В случая гобленът не може да се сложи в рамка със стъкло, заради декоративния елемент, затова съм го залепила върху дървена плоскост с двустранно лепящо тиксо.
Ето и самата СХЕМА на гоблена:




Няма коментари:

Публикуване на коментар

коледен подарък