понеделник, 28 март 2022 г.

 НАМЕРЕНО В ИНТЕРНЕТ / Истински истории


1.

👶
Monika Dzhambazova: Кърмя бебето. Виктор (3 г.):
– Мамо, аз като порасна малък (!!!) ще папкам ли мляко (сочейки гърдите ми)?
– Не, мамо, не можеш да станеш малък отново.
– Но аз искам!
– (и аз, по дяволите…) Знам, съкровище, но никой не става малък отново. Всички растат.
– Сложи си бебето пак в корема!
– Не мога!
– Там да не му е било студено, та сега не иска да се прибере?
– Не, било му е топличко и приятно. Но, когато порасне достатъчно, излиза навън, за да се запознае с братчето си.
– Еми запознахме се. Сега го върни. (Към малкия) Хайде, Коянчо (т.е. Калоянчо), прибирай се вече!
2.👶
Mi Racle: Бременна съм. 4-годишният ми син идва и ме прегръща:
– Много те обичам!
– И аз! – отговарям
– Не говоря на теб, а на бебето!
3.👶
Sonya Miteva:
– Мамо, много си хубава!
– Благодаря ти! (Разтапям се, защото отглеждам истински джентълмен, научил се е да прави комплименти).
– И аз съм хубав, и тати е хубав, и Тера (английски булдог) е хубава…
И така нататък, докато спра да се чувствам толкова специална.
4.👶
Monika Gueorguieva: Kато сложа грим получавам истинско възхищение: “Ехааа, колко си хубава! Почти като мис Маринка” (учителката в детската).
5.👶
Vladimir Momchilov: Прибирам се една вечер от работа и след дълго отлаганo подстригване, дъщеря ми (4 г.) ме оглежда и пита:
– Тати, защо така си се подстригал?
– Как съм се подстригал, тате?
– Ами от тая страна красив, а от другата смешен.
Пак тя, тръскайки глава, изнервена, че ѝ влиза вода в ушите, докато ѝ мием косата: „Ох, трябваше ушите ми да са отгоре, като на мечка!“
6.👶
Evelina Stoycheva: Из „диалога“ на едно 4-годишно с кучето:
„Ариа, аз като правя пижамено парти, ще те поканя в моята стая.“
(вметвам, че Ариа не носи пижама)
„Добре де, може да дойдеш и по косми.“
7.👶
Masha Pavlova: „Мамо, чуй, аз вече мога да казвам ба-ре-ли-на!“
8.👶
Ирина Василева: Дъщеря ми (на 4 г.) към батко си: “ Недей да спориш с мен, защото в това семейство, горе-долу аз съм най-умната“.
9.👶
Sylvia Stoyanova: Зима е. Навън сме и има силен бръснещ вятър със сняг. Дъщеря ми (на 4 г.) казва: „Мамо, много ми е газирано на лицето!“
10.👶
Nataliya Benova-Walsh: Вървим привечер към вкъщи и изведнъж Алекс почва да мрънка: “Ооо, не! Къде ми е черното мен?!” Оказва се, че си търси сянката.
11.👶
Iliyana Acheva: Синът ми Кристиян (на 4 г.) за луната, която е в някоя от фазите си (не е пълнолуние): „Луната е СКЪСАНА:.
12.👶
Елица Кръстева: Преди години дъщеря ми прегръща котката Мая и нарежда: „Мая, Мая, само като те погледна и ми се освежава дъха…“
Или друга ситуация от времето, когато информацията беше на хартия: Аз: „Моля те, остави ме за секунда да прегледам вестника“. Тя: „Защо, болен ли е?“
13.👶
Evgeniya Georgieva: Пътуваме в колата аз, мъжът ми, брат ми и Иво (4 г). Тогава имахме женско куче Хера, която беше „разгонена“:
– Мамо, какво значи разгонена?
– Когато едно животно е готово и иска да си има деца
– Ти кога за последно беше разгонена?
14.👶
Svetlana Mareva Peycheva: Правя йога и съм на земята с двата крака зад врата. Моето 4-годишно ме поглежда загрижено отгоре: „Мамо, ти защо си се намотала така?“. Едва се размотах от смях.
15.👶
Hristina Kumanova: Удрям си лакътя и неистово заскимтявам, та чак сълзи ми потичат, а Ради (2, 6 г.) ме тупа по краката и утешително ми казва: „Не плачи, мамо, ще ти мине, ти си МЪЖ!“
от нета:

Няма коментари:

Публикуване на коментар

коледен подарък