сряда, 17 април 2013 г.

Цвете с френски възел


Първият ми опит да шия  френски възли. 
Не бих се похвалила с добър резултат, защото честно да си призная ето това цветенце /на картичката/ ми отне горе-долу половин ден, почти цял следобяд, за да разбера как се правят тези вълнуващи френски възли и да се науча да ги шия. Ама научих се де ... :)  Само дето не можах да разбера как да ги приложа от схемата на панамата, ших на посоки, както ми хареса - резултата се вижда, ама на схемата не е същото.
 Сега следва да си намеря някоя по-сложна схема, съдържаща "възелчета" , че да затвърдя наученото и да ми изпълни душата с красота.



Оформих гобленчето на картичка, а самата картичка е вече подарена, добре че успях да я снимам преди това, в къщи снимките не можаха да станат, заради мрачното време





Вижте и този урок, на мен лично ми помогна ;)

Няма коментари:

Публикуване на коментар

коледен подарък